sobota, 19 maja 2012

Wygrane candy :)

Nigdy w życiu nic nie wygrałam. Kiedy wygrałam Candy u Bernadetty moja radość była niczym niepohamowana. Tańczyłam w salonie i wołałam do męża, Tomek choć zobacz wygrałam candy. Chop jak to chłop przyszedł zobaczył i stwierdził: fiii po co ci niebieska doniczka skoro w chacie nie ma niebieskich dodatków.  Jakby zapominając, że parę godzin wcześniej kupiliśmy 2 niebieskie leżaki :)

To co obejrzyjmy te braki w niebieskim kolorze :P

Jogi uważa, że rudy ładnie komponuje się z niebieskim więc postanowił mi po pozować :)


A ja, a ja ....


A co to? A ta osłonka co robi nam za tło :p


dostawiłam drugi leżak by w spokoju pocykać fotki i w tym momencie słońce zaszło za chmury :(



Chyba wypadało by pokazać osłonkę w miejscu docelowym


Nie mogę także przemilczeć materiału który także był do kompletu z osłonką, a klamerka była miłą niespodziewajką .



Czy kogokolwiek obchodzi, że ja tu zdjęcia robię...


Najwyraźniej Nie. Właśnie dlatego mój blog nazywa się i psią łapą, bo psie łapy muszą zawsze dorzucić swoje 3 grosze do każdej sfery naszego życia. W końcu stado musi trzymać się razem :)

Beniu jeszcze raz dziękuję za prezenty i miłą zabawę :)

A tu mała zapowiedz przeglądu okien w moim domu (mam nadzieje, że w końcu się  zbiorę i umyje wszystkie, albo chociaż te z naklejkami - tych jest zdecydowanie więcej).


Życzymy wam spokojnego weekendu przy kawie
Karola z mośkami :P

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Ja jeszcze zostaję w gronie osób, które nigdy żadnego candy nie wygrały, ale pożyjemy, zobaczymy. Może i do mnie się kiedyś los uśmiechnie.
    Osłonka pasuje idealnie, psiakom też się chyba spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha faceci, to się uśmiałam :D

    A gratuluję wygranego Candy i ślicznego materiału.

    Miłego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, osłonka w niebieskościach pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! gratulacje podszyte zazdroscia... osłonka jak stworzona do tej kompozycji.
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jogi ma rację , rudy pasuje do niebieskiego :)))) Fajne leżaki kupiliście , torba -ogrodniczka też świetna :)
    Kochana , cieszę się , że prezenty się podobają i dziękuję za udział w zabawie :)
    A chłopy ...cóż z nimi tak już jest hahaha mój eks kiedyś wrócił do domu i mówi :"ooo kupiłaś nową lampkę "
    a ja na to " ano kupiłam ...trzy miesiące temu " ...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...