poniedziałek, 27 października 2014

Jesienny salon

Witam wszystkich. Czas mija ostatnio dość szybko i właśnie uświadomiłam sobie, że minął prawie miesiąc od ostatniego posta a ja jeszcze nie pokazałam salonu w jesiennej szacie.  Tym razem postawiłam na własne autorskie rozwiązania dekoracyjne. Zakupiłam materiał z IKEA w zawrotnej cenie 7,99 za metr z którego powstały poduszki ozdobione wprasowankami. Do tego skrzynki po owocach z naklejkami w tym samym klimacie, nowy plakat do ramki i salon z marynistycznego stał się vintage.

I jeszcze taka ciekawostka po lewej stronie bloga są odnośniki gdzie można zobaczyć jak zmieniał się salon na przestrzeni lat i pór roku :)

Myślałam, że tym razem uda się zrobić zdjęcia bez psiej asysty niestety jak Jogi zobaczył mnie z aparatem od razu wrócił z ogródka by umościć się na kanapie :)

Zapraszam na salony (uwaga dużo zdjęć!)

Widok z lotu ptaka


Widok z kanapy


Widok na kanapę





Detale




Wieczorową porą




Taka nuda, że Jogi aż zasnął :)


Pozdrawiam cieplutko,
Karola

22 komentarze:

  1. WITAJ
    Swietne poduchy
    Jogi jest przecudny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynia jest świetna !!!! I poduchy !!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba jesienna odsłona salonu:)
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chcę te łóżko:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tajemnicy mogę powiedzieć, że kanapa już długo tu nie postoi szykuje jej się przeprowadzka do "Maroka" :)

      Usuń
  5. Pięknie! Ciepło i przytulnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieczorem najfajniej to wszystko wygląda. Hop na kanapę i tylko kocyk, pieski i kubek ciepłego kakao... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i detale i całość super! a co będzie zamiast kanapy? obstawiam jakiś super wygodny, rozłożysty mebel ... w końcu mośki muszą mieć wygodę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz odwrotnie mniejszy i zgrabniejszy mebel, by dobrze wyglądał przy przyszłym kominku. Zresztą Mośki prócz salonu okupują "Maroko", tam jest stara kanapa, wiec chętnie przygarną tę białą do swojej Marokańskiej sypialni.

      Usuń
  8. Ależ cudnie! Zdecydowanie to moje klimaty:))) I ta skrzynia, jak marzenie po prostu! Ależ Ci jej zazdroszczę;)) Buziaki wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. dodało sie , czy się nie dodało ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mośki w kolorach jesieni jak najbardziej pasują do wystroju :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie wiesz jak mi się podoba nowy look salony, naprasowanki są piękne! jestem szczerze zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale przytulnie! a ja zazdroszcze skrzyni i ŻYRANDOLI! nigdzie juz nie mogę takiego dostac a był moim marzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle jedyne co mogę rzec to WOW!

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę fajne te poduchy. będą kiedyś zasłony w oknach? tak mi się wydaje, że dużo by zyskał ten pokój.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny jest ten Twój blog. Przeglądnęłam z OGROMNĄ przyjemnością!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mimo,że jesienny nadal taki świeży. bardzo lubię to niezagracenie u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ta jesienna odsłona pokoju..... do skrzyni jak zawsze wzdycham >Tak przy okazji zapytam naprasowanki to papier transferowy czy coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to Poli-Flex taka matowa guma cięta ploterowo jest to na podkładzie który ułatwia aplikację grafik w układzie po aplikacji folię się usuwa i zostają same litery.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...