poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świątecznie...

Dzisiaj nie może zabraknąć życzeń, ale te zamieściłam tu by się nie powtarzać.
A teraz kilka migawek z mojego skromnego domu (proszę o wyrozumiałość mam świadomość braków meblowych i prowizorek)



Dworco-korytarz dostał także świątecznego blasku 



Co bardziej spostrzegawczy zobaczą na pierwszym zdjęciu lalki Barbie :) Wcześniej nie wypominałam o mojej kolekcji bo jakoś się  nie złożyło.  Teraz jest ku temu dobra okazja, bo moje lalki są z kolekcji świątecznej, wydawanej rok rocznie nieprzerwanie od 1988 roku. Pierwsza Holidejka była prekursorką  lalek kolekcjonerskich dla dorosłych
(choć stworzona z myślą o małych dziewczynkach a nie ich matkach :P). 
Moja skromna licząca raptem 6 lalek kolekcja, stoi cały rok w salonie, budząc pozytywne zdziwienie gości, odwiedzających nas pierwszy raz. 


Witryna nie jest szczytem  marzeń, estetyki czy dizajnerstwa, ale ma 2 pozytywne aspekty.
Po pierwsze dostaliśmy ją za darmo (wcześniej lalki stały zapakowane w klamociarni i cieszyły oko co najwyżej innych klamotów), a po drugie pełni  rolę lampy. 


Pozdrawiam Was gorąco
Karola

13 komentarzy:

  1. No proszę! to rzeczywiscie niespodziewana kolekcja! i nie taka pierwsza z brzegu!
    a Domek masz super- lubię bardzo nieprzeładowane wnętrza, wnętrza z pomysłem i nietuzinkowe, oryginalne w wystroju i własnoręczne i Twoje takie zdecydowanie jest! skrzynia stołowa cudna!!
    Karola- życze Wam ( Tobie męzusiowi i psiakom!) samych najwspanialszych chwil podczas Świat i w Nowym roku- całym!!!
    cmoki♥

    PS. alez mam cudną szafkę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprzeładowania to przez moje ogromne lenistwo komu by się chciało to wszystko sprzątać :P

      Usuń
  2. Cudownych, pogodnych i rodzinnych bez pośpiechu spędzonych Świąt!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Meble nie są najważniejsze, liczy się to co w serduszkach, co emanuje na atmosferę domu, a u Was jest milutko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super choinka :))) taki równiutki stożek :) Tęsknię za dużymi drzewkami, ostatnimi laty mamy malutkie choineczki ze względu na dziecko i pewnie nie prędko będziemy mieli większą... ;) Wesołych Świąt! ps. a kolekcja lalek godna podziwu! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowicie pomysłowa i masz piękny, klimatyczny dom :)
    Bardzo podoba mi się ten kufer, który pełni rolę stolika :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę Ci cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wesołych świąt!
    Odpiszę niedługo na maila

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, a braki meblowe maja swoje plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kolekcja laleczek ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł ze skrzynią, a kolekcja lalek niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...