środa, 23 grudnia 2015

Post świąteczny

Witam wszystkich,
Kochani rzutem na taśmę i w ostatniej chwili biegnę do Was z życzeniami i świątecznymi zdjęciami. Od ostatniego posta pisanego pierwszego grudnia zniknęłam całkowicie. Miało to wyglądać trochę inaczej, chciałam napisać kilka świątecznych postów, być na bieżąco z Waszymi inspirującymi postami, niestety nie udało się.
Dzisiaj robiąc sobie chwile przerwy, zrobiłam kilka fotek. W tym roku postawiłam na dawno nieobecną u mnie czerwień. Ale tak szczerze, to nie do końca jestem przekonana i chyba kolejny raz, czerwień prędko u mnie nie zagości.


Pina pilnuje ognia :P


Jogi woli kanapę


Widok z kanapy



Świąteczny kubas kupiony w zakopiańskiej galerii podczas letniego urlopu


I jeszcze jeden detal


Kochani zdrowych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz szampańskiego sylwestra,
Odpocznijcie i celebrujcie czas spędzony z rodziną. 

Karola

11 komentarzy:

  1. Pięknie udekorowałaś salon na święta.Choinka cudowna, a psinka prze-szczęśliwa.
    Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko Ty zniknęłaś kochana ;p mnie to wcięło jak nigdy ;p
    Spokojnych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka full wypas :)
    Radosnych i magicznych Świąt ❄

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze życzą Rolnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetycznie u Ciebie :) Dziękuję za życzenia i wzajemnie zyczę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnego świętowania w gronie najbliższych! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie, nastrojowo, klimatycznie, wspaniale wygląda Twój salon!!!
    Wszystkiego co najlepsze na każdy dzień 2016 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, tak wiem ze juz po swietach i to sporo, ale ze ni widzialam wczesniej tych nart . Fantastyczny pomysl, zaczerpne go na rok nastepny . Choinka tez bardzo klimartczna, moglabym tam odpoczac. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo zainspiruj się będzie mi bardzo miło :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...