poniedziałek, 9 czerwca 2014

Promocja...

Witam wszystkich, 


Dajecie się czasem ponieść fantazji podczas różnego rodzaju promocji i super ofert? Ja najczęściej jestem dość powściągliwa i często  kończy się to rozczarowaniem, zwłaszcza kiedy oferta była naprawdę atrakcyjna. Wrodzone sknerstwo skutecznie hamuje mnie na zakupach, zwłaszcza jeśli obok nie ma małża który powie nie rób scen, wrzuć do koszyka :P
Tym razem było podobnie, małż powiedział dostałem ofertę z Nomi są meble ogrodowe Nordic w cenie 280zł. (dla porównania podobny zestaw w Obi kosztował 399zł.).  Jeden telefon (oczywiście małża) i przedostatni komplet czekał na nas w puckie obsługi.


Kilka uwag technicznych: meble są wykonane z surowego drewna sosnowego. Mają też brzydkie łączenie w postaci wkrętów które robią głębokie na pół centymetra dziury w drewnie.


W moim idealnym świecie coś nie do zaakceptowania. Zanim więc przystąpiłam do malowania musiałam zaszpachlować te kratery trzykrotnym nakładaniem warstewek szpachli. 


Malowałam wałkiem, meble zostały pokryte olejem gruntującym a potem dwiema warstwami farby dedykowanej na zewnątrz Fluggera. To moje osobiste odkrycie, jestem zachwycona tą farbą o konsystencji gęstej śmietany. Teraz ciężko mi będzie wrócić do zwykłych lejących się farb akrylowych. 
Cała operacja odbywała się w tzw. międzyczasie i trwała ponad miesiąc.  


Skrzynka po jabłkach przedstawiciel recyklingu jeździ na kółkach od starego plotera, nowy natomiast wyciął naklejkę ahoy. 


"Tu wszystko się kończy i zaczyna Gdańsk, Sopot, Gdynia..." 
Dacie wiarę, że trójmiejscy tubylcy zupełnie nie rozumieją tego naszego ogólnopolskiego zachwytu morskimi klimatami.


Poduszki które możecie kojarzyć ze zdjęć targowych :)
Szerokości geograficzne to oczywiście wprasowanki. Szare poszewki są z Biedronki o braku reniferów na nich pisałam tu. Niebieską uszyła mi sąsiadka dla kontrastu.



Trochę pogawędziłam, mam nadzieje, że ktokolwiek dobrnął do końca :P
Pozdrawiam cieplutko,
Karola



21 komentarzy:

  1. Świetny komplet za taaaaaakąąą cenę. Widać , że jest delikatny i ma swoje wady jak pisałaś ale taka cena powala.
    Po kilku zabiegach wygląda świetnie i posłuży na pewno kilka lat.
    A poduchy świetne, muszę się rozejrzeć w sklepiku , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy kartę Do Nomi to jeszcze dodatkowo dostaliśmy 5% rabatu :)

      Usuń
  2. Dobrnęłam do końca i mi mało!!! Jak wiesz uwielbiam takie morskie klimaty i za każdym razem jak widzę te poduchy i naklejkę Ahoy to się nimi zachwycam :) A meble -super okazja i świetnie się prezentują po przemalowaniu!
    Miłego dnia :)
    P,s, Jeśli miałabyś chęć to zapraszam na cukieraski ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola a jak wygląda spr ze skrzynią sama pykałaś napis:-) a u nas jysk już kocyu nie było;-( smutek i żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naklejka z mojego sklepu http://www.nietylkona.pl/naklejka-dwukolorowa-ahoy.html
      Przyklejona i docięta tam gdzie nie ma deski nożykiem introligatorskim. Potem trochę wgrzana suszarką do włosów wiec ma strukturę powierzani na której jest przyklejona.

      Usuń
  4. Podobne meble często bywają u nas w promocji z tego co widzę oglądając gazetki:)
    Mam pytanie, a właściwie błagalną prośbę. Jeśli możesz mi coś poradzić to z góry dziękuję a cała sytuacja maluje się tak: Kupiliśmy do domu stół i krzesła sosnowe, polakierowane ale że były jasne a chcieliśmy je przyciemnić pomalowaliśmy je lakierobejcą. Starliśmy oczywiście lakier bo bejca nie siadała. Po trzykrotnym aż malowaniu pokryliśmy je jeszcze bezbarwnym impregnatem z Drewnochronu( lakierobejca była innej firmy), od soboty jeszcze nie wyschło a w dodatku doczytałam, że ów impregnat nie może być kładziony jako warstwa finalna. Co poradziłabyś teraz zrobić? Czy można teraz pokryć to jakąś lakierobejcą z drewnochronu? Bo wg etykiety ten impregnat jest właśnie pod tego typu specyfiki. Tylko, że pod nim jest już lakierobejca a nie powinno jej być... jeśli już to czy można pomalowac teraz innym kolorem? Błagam poradź coś, wiem, że tak się kończy nieczytanie etykiet ale myślałam, że jednak facet choć trochę na tym zna:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie wiem co Ci poradzić chyba trzeba po prostu zetrzeć ten impregnat bo raczej także nie wyschnie jak położysz kolejna warstwę czegoś. Impregnaty to się z reguły daje pod meble które mają iść na dwór jako dodatkowe zabezpieczenie. jak pokryłaś meble lakierobejcą to wystarczy. To środek 2 w 1 bejca i lakier moim zdaniem już nic więcej nie potrzeba dodatkowo na wierzch.

      Usuń
  5. Podobne meble często bywają u nas w promocji z tego co widzę oglądając gazetki:)
    Mam pytanie, a właściwie błagalną prośbę. Jeśli możesz mi coś poradzić to z góry dziękuję a cała sytuacja maluje się tak: Kupiliśmy do domu stół i krzesła sosnowe, polakierowane ale że były jasne a chcieliśmy je przyciemnić pomalowaliśmy je lakierobejcą. Starliśmy oczywiście lakier bo bejca nie siadała. Po trzykrotnym aż malowaniu pokryliśmy je jeszcze bezbarwnym impregnatem z Drewnochronu( lakierobejca była innej firmy), od soboty jeszcze nie wyschło a w dodatku doczytałam, że ów impregnat nie może być kładziony jako warstwa finalna. Co poradziłabyś teraz zrobić? Czy można teraz pokryć to jakąś lakierobejcą z drewnochronu? Bo wg etykiety ten impregnat jest właśnie pod tego typu specyfiki. Tylko, że pod nim jest już lakierobejca a nie powinno jej być... jeśli już to czy można pomalowac teraz innym kolorem? Błagam poradź coś, wiem, że tak się kończy nieczytanie etykiet ale myślałam, że jednak facet choć trochę na tym zna:(

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobrze wydana kasa, super to wygląda!! ale z całej opowieści i tak najbardziej podoba mi się stanowczość męża:)))
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wszystko razem wygląda. A w tle podoba mi się ten napis 'garden' na płocie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ostatnio uszkodziło go gradobicie jest trochę niekompletny

      Usuń
  8. Super w bieli, ja mam identyczny komplet na tarasie ;) na grilla idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No pięknie, w moim ukochanym marynistycznym stylu:) Heheh Twój biały komplet wypoczynkowy prezentuje się idealnie;) A poduchy .... przepiękne może podrzucisz mi do mojego morskiego ogrodu:) Wspaniale się komponują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zaoferować co najwyżej same wprasowanki :)

      Usuń
  10. Kochana, kawał świetnej roboty odwaliłaś! :) Ja jestem totalnie zauroczona :) Chcę wszystko, a już skrzyneczka na kółkach z napisem AHOY jest...aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Chcę ją! ;p

    P.S. Też wielbię od lat styl marynistyczny ;] Kto nie wielbi, ten nie wie, co dobre ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze że ostrzegasz:) ja ciągle jeszcze jestem przed kupnem mebelków ogrodowych....

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziala, że mozna kupic takie wprasowanki, dalas mi teraz do myslenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to jakaś nowość po prostu postanowiłam wrzucić to też do mojej naklejkowej oferty :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...