piątek, 20 czerwca 2014

"To jest KitchenAid na miarę naszych możliwości i to nie jest nasze ostatnie słowo..."

Witajcie,
Nawiązując do tytułu, mój mąż powiedział jakiś czas temu: " przed skończeniem trzydziestu lat dostaniesz swój wymarzony mikser". Tak się składa, że trzydzieści lat temu, dwudziestego czerwca, dokładnie za pięć druga w nocy pojawiłam się na świecie.  A to jest mój prezent od małża z tej okazji.


Mój mąż zawsze dotrzymuje słowa więc, najdalej za rok pojawi się u mnie pod strzechą, prawdziwy czerwony potwór.
A to co dziś dostałam to pinata zrobiona specjalnie dla mnie przez Paulinę, która była naszą sąsiadką na targach ABOUT DESIGN.  Paulinia robi pinaty w najróżniejszych kształtach i na indywidualne zamówienie.
Zapraszam do jej sklepu.
Zapraszam Was też do podejrzenia drugiej marki którą Paulina tworzy razem z siostrą bliźniaczką Mają papersculpture.eu.
Tam też już sobie coś upatrzyłam, ale o tym wkrótce :)


Nawet widełki ma :P


Pozdrawiam was cieplutko,
Karola

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj,naj,najlepszego z okazji urodzin!!! Fajowy prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia, a prezent chociaż nie "metalowy" jest wspaniały :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Prezent genialny, chyba nigdy go nie rozerwiecie, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy kij będziemy tłuc ile wlezie, a potem komisyjnie spalimy resztki w naszej beczce :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Jestem zachwycona tą pinatą :))) W miarę czytania posta myślałam przez chwilę, że to twój luby zrobił ją własnoręcznie hehe :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj po drugiej stronie trzydziestki :) Najlepsze życzenia!!!
    Prezent odlotowy, bardzo ale to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha świetny! Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superancki ten prezent! Najlepsze spóźnione życzenia! Ja jestem dokładnie (co do dnia) pół roku młodsza i zamówiłam sobie taki sam prezent na trzydziestkę już kilka lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba mieć dystans... nawet do marzeń ;)
    Jeszcze będziesz miała kiedyś swojego pomocnika w kuchni , ale prawdziwym prezentem od losu jest Twój dowcipny mąż :)
    Wszystkiego naj naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!!
    Cöz za idealny maz!!!!-i do tego jaki slowny !!!!
    Mam tez to cudo i ..wstyd sie przyznac...do dekoracji...bo nie potrafie piec...(((
    Robie w nim tylko mase na cantuccini...i ..chyba musze to zmienic !!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, takie KitchenAid to i ja się mogę dorobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, takie KitchenAid to i ja się mogę dorobić. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...