czwartek, 12 grudnia 2013

Gwiazdka w Londynie

Witam wszystkich,
Zapowiadałam ostatnio fioletowe święta, jednak dziś będzie bardziej tradycyjnie, czerwono. Kuchnia przystroiła się w gwiazdkowe atrybuty. Bez wielkiego szaleństwa dekoracyjnego, czerwone tekstylia z IKEA kupione w sierpniu za łączną kwotę 6zł. I czerwona wstążka w gwiazdki z Sopockiej Werandy za 18 zł (w porównaniu do ściereczek to majątek :P) .




Nie mogło zabraknąć cytrusów 


Ciasta


I kawy


Pozdrawiam cieplutko,
Karola z Londynu 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuję świąteczna kuchnia w londyńskim klimacie. Małym kosztem, a jaki efekt!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wszystkie te czerwone elementy sie komponują ze sobą. Czuć klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się wszystko komponuje :) Myślałam tylko, że jak Londyn to raczej herbata a nie kawa... hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być i herbata ale ja zdecydowanie wole kawę :)

      Usuń
  4. Czerwienie idealnie wpasowaly sie do Twojej kuchni!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. u ciebie czerwień jakby była nieodzowna. super wygląda kuchnia. a ta naklejka lodówkowa mnie mega kręci,

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudnie, widzę, że uzależnienie od Sopockiej Werandy nie tylko mnie dopadło:) Zapraszam na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. urodziłam się po to żeby Cię podziwiać, buziak***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, tylko nie bardzo wiem za co mozna mnie podziwiać ?

      Usuń
  8. Świetna energetyzująca kuchnia. Przypadłą mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...