wtorek, 12 czerwca 2012

Ograniczenie i jak sobie z nimi radzić, czyli coś z niczego na okna

Tak szybciutko wpadam  przypomnieć o Candy, nie cieszy się dużym powodzeniem, więc szanse na wygraną są spore :)

Ostatnio pokazałam wam też moją rozpierduchę na oknie w sypialni (fotka tu). Nawet się to niektórym podobało :)
Dziś więc kolejna porcja dekoracji okien. Może jeszcze chwila wyjaśnienia marzę o jakiś roletach czy innych zasłonach, ale w domu okien dużo i zawsze jest coś ważniejszego do kupienia. Cóż życie...

To co jedziemy z fotkami.

Pamiętacie to okno :


Było pierwszym które okleiłam, dziś wygląda tak 


W salonie w pierwsze wersji była trawa 


i ptaszki



A dziś są mazaje dające efekt szkła piaskowanego



ładne też się prezentują z zewnątrz


Naklejka z trawą  jest do wymiany ale jakoś od zimy nie mogę się zebrać, by to zrobić.

Na koniec okno w kuchni które w obecnej formie nie pasuje do budki telefonicznej i czeka na wymianę ale jeszcze nie wiem na co :)


Przepraszam z góry za tragiczne zdjęcia, po prostu nie umiem robić dobrych fotek :(

Pozdrawiam Karola


10 komentarzy:

  1. Jak to mówisz - mazaje - są super!!, rolety nie dałyby takiego efektu:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sierpniu będzie 2 lata jak tu mieszkamy, ale jak na razie widoków na rolety brak.

      Usuń
  2. Powiem Ci, ze pierwszy raz widzę takie dekoracje okienne chyba.. Albo jeden z pierwszych...


    Ja mam firanki i rolety, też długo czekałam!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. no,no,no... ładniutkie są :)) choć ptaszki też mi się bardzo podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się szybko nudzę i już mi się ptaki opatrzyły :)Efekt szkła piaskowanego jest bardziej uniwersalny.

      Usuń
  4. Jeju jak fajnie :) i Ty to sama robisz ? Pięknie wyszło :) Zdolniacha z Ciebie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama to za dużo powiedziane, mam ploter tnący i on to wycina, trzeba tylko mieć grafiki wektorowe lub je opracować z JPGów.

      Usuń
  5. O jeżu, ploter tnący, grafiki wektorowe... A kupić gdzieś się da takie fajności?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, dzięki piękne, już wiem gdzie i czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...